نویسندگان: عنایت الله شریفی؛ محمدحسین خوانین زاده؛ حسام الدین خلعتبری لیماکی
واژگان کلیدی: امام رضا (ع) ؛ روش های تبلیغی امام رضا (ع) ؛ تبلیغ ؛ اسلام و تبلیغ دینی
سال انتشار: ۱۳۹۶
سطح مقاله: علمی پژوهشی
موضوعات اصلی:
مفهوم شناسی واژه های تبلیغ ، تبلیغ دینی و روش .
انواع روش های تبلیغی ؛
۱ روش های شناختی : تبیین مبانی جهان بینی اسلامی ؛ کاربست برهان و استدلال ؛ تفکر ، خردورزی و عقل گرایی .
۲ روش ها عاطفی : محبت ورزی ؛ موعظه ؛ تکریم شخصیت ؛ مخاطب شناسی ؛ فرصت شناسی امام رضا .
۳ روش های رفتاری : ارائه الگو ؛ خطابه و منبر ؛ مجادله احسن ؛ پاسخ به سئوالات و شبهات ؛ تبلیغ چهره به چهره ؛ مکاتبه ؛ امر به معروف و نهی از منکر ؛ تقیه ؛ سفر به مراکز علمی ؛ تربیت شاگردان و نخبگان برای ترویج و تبلیغ تشیع .
راهنمای خرید:
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.